THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

Wednesday, January 28, 2009

TemPat KejE aKu..






Kuala Lumpur International Airport(KLIA)..ni la tmpt keje ku skrunk..xtau la cmne leh tcampak kt sni kn..jauh tu tp aku ttp ulang alik blk kl..hi3..sbnr ye aku da ok keje kt syrikat guamn kt kl..walaupn byk keje tp dkt sikt dgn uma aku..trnsprt pn ada org anta..save bajet..tp nk wt cmne,ayah aku nk gak aku keje kt airprt nie..kata dia lbh tjamin..syrkt kukuh,de medical..so aku pon ikutkn jew..mula2 x biasa gak keje sni coz bdepan dgn org rmai..mcm2 kerenah kena layan tp lama2 ok la gak..cuci mata,dpt la jpe menteri2 kte n artis2 dlm n luar negeri..mmbr2 kt sni pn ok gak..ada yg sekepala(cmne tu ek klau sekepala??emm pk kn)..

aku teringat mase aku intrrview keje ni dulu..ada ke di sruh ye aku wt announcement cm kt airport tu..mgeletar ku d wat ye..cm fail jew time tue..tone n pitching smua da lari,da gaya cm intrview nk jd artis plak..hi3..tp x sangka kn dpt gak aku keje ni..puye la rmai yg dtg intrview tue..cun2 plak 2..

Pengalaman aku attend passengr..ada yg ok,ada gak x..diaorg ni kdg2 xleh ckp b.i. so puas la nk communicate n explain..rase nk tguling2 gak melayn diaorg..sabo kn aje la..tp klau ada yg bez yerr,aku dpt duit dr diaorg..malu2 gak aku pd mula ye..pastu ada yg siap nk bgambar..cehh bangga plak time tue..kembang kempis d wat yerr..mat saleh tu siap pos kn pic yg dia da amik lg n bg alamat..hi3...n klau jpe artis tu dpt gk bgambar tp slalu ye aku tgk je r..plg bez mase jpe aznil,hans isaac n shah rukh khan(dpt flying kiz mase tu..hi3)..skrunk ni aku x sabo nk tggu kdatangn my fav team football,ape lg klau bkn manchestr utd..excited plak..pe pn kte same2 tggu kdtgn mereka ke malaysia.. :) so ni la story tmpt keje ku..sntiasa bhadapn dgn org..

1 comments:

yAbEeN said...

kejer rajin2..kumpul wet banyak..

nnt ley kasi beday aku hadiah banglo ngn keta perdana v6..hehehe